czwartek, 31 lipca 2014

~~~~~~~~

To ja chciałam się pożegnać..
Ale może po kolei:

Na początku bardzo,bardzo chciałam przeprosić za moją bardzo długą nieobecność tutaj. Jest mi okropnie głupio,że tak długo musieliście czekać na nową notkę i oczywiście za to, że nie skomentowałam waszych rozdziałów i na jakiś czas się ,,wyłączyłam" ze wszystkiego co związane z blogiem. Jeszcze raz bardzo mocno przepraszam i mam nadzieję,że wybaczycie mi chociaż zdaję sobie sprawę,że na to nie zasługuje :c Postaram się przez najbliższy miesiąc nadrobić wszelkie zaległości i zostawić po sobie chociaż mały ślad. 

Mam jeszcze drugą,myślę mniej smutną wiadomość, mianowicie: postanawiam zakończyćblogowanie. Znajoma niedawno uświadomiła mnie, że kompletnie się do tego nie nadaję, a ja (po przemyśleniu) przyznałam jej rację. Miałam nadzieję dodawać notki co tydzień,przynajmniej taki był mój plan na wakacje ale oczywiście nic z tego nie wyszło :c Ponadto nie chcę,żebyście tak długo musieli czekać na notki,bo zdaję sobie sprawę,że to strasznie męczące. Nie jest to wprawdzie ostateczna decyzja ale liczę,że pomożecie mi podjąć słuszną ddecyzję, czy jednak próbować, czy zostawić i nie wracać.

Przy okazji bardzo chcę podziękować garstce osób,które czynnie komentowały i brały udział w tworzeniu bloga, to dzięki Wam przetrwałam najtrudniejsze momenty życia za co bardzo dziękuję <3 Byliście dla mnie wielkim wsparciem i dziękuję,że mogłam spróbować swoich sił w blogowaniu i komuś podobały się moje bazgroły ;;) 
Niesamowitą niespodzianką było dla mnie 12 000 wyświetleń, które wywołały bardzo miły uśmiech na mojej twarzy <3 Wiem,że to nic w porównaniu z ,,fejmowymi" blogami,ale zakładając bloga nie przypuszczałam,że będzie cieszył się aż takim zainteresowaniem <3

Jeśli nawet zawieszę opowiadanie powinny pojawić się jeszcze conajmniej 2 rozdziały,bo przecież nie zostawimy bohaterów w takim momencie.

Jeszcze raz pragnę podziękować za wszystko, za tak ciepłe przyjęcie ostatnich rozdziałów,które i tak wyszły mi beznadziejnie, za całe wsparcie okazane mi przez Was <3

LadyDark

24 komentarze:

  1. Co kurwa? Czy ciebie pojebało?!?! Masz wracać i to w trybie now! Ja nie chcę żeby jeden z moich ulubionych blogów tak miał się zakończyć :'( Kurwa ryczę, po prostu ryczę! Czemu no?! Nie! Ja tego tak nie zostawię! Nie pozwolę, żebyś przestała pisać! Ja już się za ciebie wezmę! :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam, nie kończ tego bloga :c
    Jeden z najlepszych, jakie czytałam, a czytałam sporo. Piszesz naprawdę dobrze, z każdym rozdziałem coraz lepiej, ta historia jest świetna, rozwinięta i autorska, po prostu no...
    Agh.
    Proszę, przemyśl to. Ja mogę czekać i czekać i czekać na nowe rozdziały, ale niech one będą :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Że co?!?!?!?! Jak możesz zakończyć bloga?! Jesteś zajebista i nie pozwalam !!
    Ja cię znajdę! Nie wiem jak ale to zrobię, a jak mi się uda to...to ja już wymyśle co z tobą zrobię! :P
    Ale tak na poważnie, nie kończ tego bloga bo piszesz świetnie i będzie mi ciebie bardzo brakować :*
    Przemyśl to jeszcze dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę nie kończ! Ja jestem cierpliwa i mogę czekać. Na prawdę. Twój blog to jeden z najlepszych jakie czytałam. Tfu! Co ja pierdole?! Jeden z moich ulubionych! Jesteś moim wzorem. Podziwiam cię za to jak piszesz. Mam nadzieję, że faktycznie to dobrze przemyślisz i zostaniesz z nami. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam, kotek... zostań! I nie słuchaj tej chorej znajomej, bo ona się nie zna! <33 Twój blog był jednym z dwóch legendarnych w mojej przygodzie z bloggerem i nie pozwolę ci do jasnej cholery teraz tego zostawić!!!! :( A przynajmniej jeszcze nie teraz!!! Stawiam sobie ciebie jako wzór do naśladowania. Jesteś moją nadzieją, moim natchnieniem, no i wsparciem <3333 Brakowało by mi ciebie, gdybyś odeszła. Spokojnie, mamy czas. Notki pojawiają się raz szybciej, a raz wolniej. To normalne;) Jeśli z czymś sobie nie radzisz, przyjdź do mnie. Poproś o radę... whatever, bylebyś nie kończyła;( We mnie zawsze będziesz miała wsparcie, pamiętaj o tym, jasne? Nie poddawaj się! Za daleko doszłaś z komentarzami, wyświetleniami i momentami w życiach bohaterów, by się teraz wycofać! Koffam cię i spróbuj choćby jeden kub dwa lub trzy... (Maya się rozpisuje XD) rozdziały.
    W każdym razie weź sobie do serca moje słowa i daj mi znać jak wszystko sobie przemyślisz, ok? No, mam nadzieję...
    Ubóstwiam cię i chciałabym byś została ;*
    Powodzenia i trzymaj się maleńka *____* <3333

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chcesz zawiesić bloga - nie mam nic przeciwko. Zrób sobie przerwę, na ile potrzebujesz, ale nie zostawiaj bloga. Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz, bo nawet nie masz pojęcia jaką twój blog zyskał sławę i jak wiele osób go czyta. Każdy bloger ma w swojej "karierze" taki moment, kiedy chce odejść, ale nie można się poddać. Twoja znajoma nie zna się. Widocznie nie czytała twojego bloga, skoro mówi takie rzeczy. Nie słuchaj jej. Musisz zaufać nam, swoim czytelnikom. Ja może i nie jestem z tobą od samego początku bloga, ale czytam go na tyle długo, żeby wiedzieć, że jesteś niesamowita w tym co robisz i powinnaś kontynuować pisanie. To moje zdanie. Mam nadzieję, że weźmiesz je pod uwagę.
    Pozdrawiam, Abbey ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie marudź tylko pisz. Jeżeli to Ci sprawia frajdę to nie powinnaś nikogo słuchać i powinnaś pisać. Przerwę zrobić sobie możesz, ale wróć :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że to przede wszystkim twoja decyzja, a ta "koleżanka" powinna zająć się swoim nosem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez obrazy, ale twoja "znajoma" chyba nie ma pojęcia o blogowaniu, a tym bardziej o pisaniu. Wiadomo, że człowiek nie ma weny tyle, ile by jej chciał. Jeśli pisanie sprawia ci przyjemność, to rób to dalej. A to, że w ogóle udostępniasz nam swoje opowiadanie, to już jest dużo. Pamiętaj, że piszesz dla siebie, a nie dla nas. To nie jest twój obowiązek. Nie wiem, jeśli brak ci pomysłów, to zrób sobie przerwę, czy coś. Masz dobry styl. Twoje rozdziały czyta się lekko i przyjemnie. Poza tym, zobacz jak daleko już zaszłaś, ile masz wyświetleń. Nie szkoda ci tego? Myślę, że nie powinnaś się poddawać. Wszyscy tutaj liczą na ciebie i cię wspierają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram anonima pod Dragonfly. Poza tym blog to nie jest od razu debiut książkowy, tutaj pisze się dla przyjemności, ale również nauki. Pisząc, uczysz się pisać. Czy ta twoja znajoma dała KONKRETNY powód, dlaczego nie nadajesz się do pisania? Bo nieuzasadniona "krytyka" jest czymś, czego nienawidzę najbardziej na świecie. A ty nie powinnaś się tym przejmować i zrobić to, co uważasz. Bo piszesz naprawdę dobrze i taki talent trzeba rozwijać.
    Brak czasu, niewyrabianie się w terminach publikowania postów jest całkowicie zrozumiałe. Wszyscy tu jesteśmy ludźmi.
    Ale przecież lubimy twojego bloga, chcemy wiedzieć, jak to się skończy, więc naprawdę byłybyśmy szczęśliwe, gdybyś jednak kontynuowała pisanie. Czy opinia kilkunastu osób, które komentują twojego bloga nie jest ważniejsza, niż opinia jednej... znajomej?
    Ale zrobisz, co uważasz. Przecież nikt nie będzie cię do niczego zmuszał. Nie mniej jednak będę czekać na ciąg dalszy historii Andy'ego i Reginy.
    Pozdrawiam, THE DESTROYER.

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie Kochana wcale się nie zgadzam ze zdaniem Twojej znajomej... Ty jak mało kto umiesz zaciekawić czytelnika. Masz zostać i zaraz tu wrócić z nowym cudownym rozdziałem. Twój blog jest jednym z najlepszych na jakie trafiłam i nie wyobrażam sobie żebyś go zakończyła.
    Chcę znać zakończenie historii Andy'ego i Reginy, więc z niecierpliwością czekam na nowy post. Może być za miesiąc, dwa, trzy.. ale ma się pojawić!
    Liczę na Ciebie i mam nadzieję, że zostaniesz z Nami i będziesz dodawać nowe posty :))
    Tak jak moje poprzedniczki muszę dodać, że Twoja znajoma chyba w życiu nie blogowała skoro twierdzi, że to co piszesz jest beznadziejne.
    I tak na zakończenie: Wracaj do Nas szybciutko! Trzymaj się ciepło :) Bizuaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z THE DESTROYER i całą resztą.Nie powinnaś, przejmować się zdaniem znajomej.Biorąc pod uwage to,że piszesz naprawde świetnie.Lekko i niesamowicie ciekawie.Masz dobry styl, potrafisz utrzymać w napięciu. No, a po za tym skoro lubisz to robić, rób to.THE DESTROYER ma rację, to nie jest żadna profesjonalna książka, to Blog.Jesteś świetna w tym co robisz, jak weszlam na twojego bloga odrazy mnie zaciekawił od 1 rozdziału.wtedy było ich już 15XD Nie komentowała, ponieważ cxytam z tele. Komentowanie w moim przypadku z telefonu, to.istna katorga. Mam więc nadzieje,że do nas wrócisz.Pozdrawiam i rzyczę weny~Jenny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, nie, nie, nie, nie! Zostajesz i koniec! Dziewczyno, piszesz tak, że każdy rozdział bawi, wzrusza i rozśmiesza. Umiesz tak przekazać emocje w tym, co piszesz, że płakałam, autentycznie płakałam czytając niektóre twoje rozdziały.Nie wiem dlaczego masz porzucić bloga, jeśli pisanie sprawia ci przyjemność to nie słuchaj swojej znajomej. A nawet jeśli zdecydujesz się zakończyć bloga, to będzie już wtedy twoja decyzja. Mam jednak nadzieję, że wrócisz do opowiadania. :) Pozdrawiam /Wera Biersack

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę cię nie odchodź! Twój styl pisania , twoja stylistyka , twój sposób pisania. Tyle już ugrałaś. Wiele komentarzy pod każdym rozdziałem. Tyle wejść. Nie możesz się teraz poddać ! Zdanie jednej koleżanki choćby nie wiem jak bliskiej nie powinno zaważyć na niczym , bo przecież liczy się końcowa opinia wszystkich czytelników . Czytając twojego aska i bloga myślę , że choć trochę cię poznałam . Według mnie twój blog jest zajefaniesuperodjazdowoświetny , bo jest ciekawy, czuły , a ty sama jesteś miłą , wartościową osóbką. Jeśli chcesz odpocząć , nabrać weny, to przecież możesz zawiesić bloga. Proszę nie kończ bloga. Zanim zdecydujesz się go skończyć , przeczytaj dwa komentarz mój i innych czytelników i jeszcze raz się zastanów czy chcesz zakończyć przygodę z tym blogiem. Pozdrawiam iż stwierdzam , że moim komentarzem bardzo chciałam dodać Ci otuchy. Jestem nikomu nieznana , bo jeszcze nie zaczęłam pisać bloga . No , ale cóż . Zamierzam zacząć pisać . Nawet dziś. Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam i mówię : Trzymaj się ! - Melody ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurwa ! Nie możesz ! Nie pozwalam ! Nie możesz kierować się zdaniem jednej znajomej która może chciała ci zrobić przykrość. Prowadzisz zajebistego bloga. Masz świetną stylistykę, ortografię a teój sposób pisania jest jedyny w swoim rodzaju. Nie możesz. Masz tyle wyświetleń, komentarzy i ludzi którzy cię cenią i czytają to co piszesz. Będę tęsknić za twoją osóbką. Prosimy, apelujemy do ciebie żebyś nie kończyła bloga. Nie będzie takiej drugiej Lady. Zastanów się nad tą decyzją. Możesz zawsze na mnie liczyć kochanie. Trzymaj się ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieeeee! Błagam nie kończ bloga! Musisz pisać! Nie słuchaj koleżanki. O tym, że chcesz zakończyć bloga dowiedziałam się od Agi i na początku jej nie uwierzyłam ;/ Błagaam nie zrywaj z pisaniem ;c Zapewniam Cię, że bardzo podoba mi się Twój blog i obydwie z Agą chciałybyśmy żebyś kontynuowała. Pamiętaj, że zawsze możesz na nas liczyć. To chyba tyle. Proszę zastanów się jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ty możesz nas zostawiać :'((

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie proszę nie kończ bloga!!! Piszesz świetnie, twój blog jest najlepszy, jeszcze nigdy nie czytałam lepszego. Zastanów się jeszcze i podejmij słuszną decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ZOSTAŃ, BEZ DYSKUSJI ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz pisać dalej, bo jak nie to znajdę, zgwałcę, zabiję, a potem znowu zgwałcę ! :D To nie podlega dyskusji.. nie ma opcji żebyś zakończyła blogowanie, inaczej na serio ukatrupię !! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlaczego pisząc coś tak fajnego przestajesz. Nienawidzę twojej koleżanki, powiedziała, że rzecz, która tak pięknie Ci wychodzi jest niewystarczająco dobra. Najpierw piszesz dla nas coś pięknego i przestajesz. Zawodzisz. Tyle osób pisze, abyś nie przestawała, a Ty masz to gdzieś :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zrobiłaś spis treści u siebie tutaj na blogu? Mam.na myśli wyswietlajace sie u gory "bohaterowie, spamownik itp" ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli czegoś nie zrozumiesz możesz napisać do mnie na maila. Wtedy spróbuję jeszcze raz wytłumaczyć.
      1.Logujesz się do bloggera
      2.Wchodzisz w ,,PROJEKT"-prawy górny róg strony głównej
      3.Wybierasz ,,STRONY'-w zakładkach po lewej stronie (dla ułatwienia powiem,że ,,strony" są oznaczone ikonką z białą kartką papieru
      4.Dodaj ,,Nowa strona"
      5.Wpisujesz nazwę strony, jej treść-czyli to, co ma się tam znaleźć.
      6.Zapisujesz całość przyciskiem ,,opublikuj".
      7.Teraz przechodzisz do zakładki ,,Układ"-znów po lewej części ekranu.
      8. W projektancie szablonów klikasz w ramkę ,,STRONY" (wybierasz pomarańczowy przycisk ,,edytuj" w prawej dolnej częsci ramki.
      9.Gdy pojawi się ramka wchodzisz w ,,Strony do pokazania" i w pustym kwadraciuku zaznaczasz daną stronę,która ma być pokazana. Zatwierdzasz i gotowe :)
      Jeśli czegoś nie zrozumiałaś napisz do mnie na aska ask.fm/pannabiersack lub na maila:reginan666@gmail.com a postaram się przygotować Ci instrukcję obrazkową.
      Pozdrawiam

      Usuń